Category Archives: hairy

Random Alternadude

By | hairy, Original Art | 2 Comments

This guy was originally a redesign of a super villian who I changed my mind about drawing. But I loved his sorta sleazy expression and not-that-muscular build so I revisited the sketch while travelling recently. Drawing the tattoo really made airport waiting fly by!

Full naked version = https://www.patreon.com/posts/alternadudes-fat-31697937 for patrons! I did this original sketch at the height of my loose foreskin phase- lol.

King of Ithaquack

By | anthro, classic cartoons, Fan Art, figure drawing, hairy, twinks | 2 Comments

Giving you guys some intense Rule34 action from one of my favorite DuckTales episodes. The nice full Greekfro and big ass medallion already did it for me. But his lean, semi-hairy bod and thick Disney dogman dick will do it for you! (Patreon: https://www.patreon.com/posts/king-of-boned-31998904)

Good ol Disney dog dudes- pretty much human except for a snout, lol. I contemplate way too often which are the dominant species; Disney duck or dogs.

Spitroasting Tad

By | hairy, muscles, Omega Phi, Original Art, twinks, xxx | 2 Comments
Alternates include Cummy Version with a full belly AND disgusting X-ray Internal versions! Because it’s not enough to just tell you that Tad gets so filled with sperm that his stomach gets fat. I’m an artist and I must SHOW you these things.
 

I was so into this pic at one point that I wanted to animate the scene– painstakingly drawing all these frames of Tad’s holes stretching. In general, animation is not meant for an art style as detailed as mine and even though I know that intellectually, I still sometimes try. But check out what I’m calling an “animation test” lol along with the uncensored versions on my Patreon: https://www.patreon.com/posts/31146478

Ryan Holds the Pole

By | figure drawing, hairy, muscles, Omega Phi | 2 Comments

Last time I used acrylic paint or an 18×24” canvas was literally 20 years ago in art school! Unfamiliar media is scary and frustrating… but also liberating and fun as fuck. So yea, I friggin’ PAINT now! Developed from a life drawing, I took a lotta pics of the progress, including many with stuff for size context cuz I never work so big. Full version of each step on my Patreon.

Life Size Dick Drawings

By | hairy, Original Art, xxx | No Comments
I have some collectors that are into my rare pieces with no face. They always seem to sell first. I wanna be offended cuz faces are a core aspect of my style… BUT… I needed to make a bit of cash and these were relatively quick and easy compared to my more complicated drawings. Colored pencil and thin Sharpie on 3 different toned papers. Also made sure they’d be about the right size if you hold them up to your crotch. It’d be a monster but a believable monster.

Klein Spent

By | chubs, figure drawing, hairy, Original Art, xxx | 2 Comments

Decided to revisit this old sketch from 2012 because the model and pose are unique among my stuff. Klein was incredibly smooth and glossy, which I’d have been okay with if it was natural but I could tell he just shaved all over. So I kinda had to fix that for the new 2019 version.

Masculine Collusion / Contemplative Tucker

By | events, figure drawing, hairy, Original Art, twinks, xxx | 2 Comments

About a month from now, I’ll be in an always fun group show at the smut gallery– I mean Project Space! Just for the weekend of Sept.20-22, come out if you’re in NYC and maybe buy an original piece of dick art!
Leslie-Lohman Project Space, 127-B Prince St. New York, NY 10012

So above would be the finish on my favorite sketch from my 1st time at the DoableGuys drawing group. Model reminded me of my sexy geeky twink OC Tucker, so I pushed it further giving him all that body hair and a new hat! Remember, Tucker’s thing is hats!

 
 

I tweeted this sketch and drawing early cuz I was proud of those hands. Hands are already friggin’ hard but try drawing hands jerking off the crazy backhanded way. Good thing there’s a dick in this picture or else I woulda gave up.